صورتحساب الکترونیک ابری؛ مزایای برنامه برای بخش عمومی و خصوصی

Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image Virtuf-Image

صورتحساب الکترونیک ابری؛ مزایای برنامه برای بخش عمومی و خصوصی

پذیرش انبوه صورتحساب الکترونیک ابری در اتحادیه ها منجر به مزایای اقتصادی قابل توجهی می شود و رقابت تجاری را افزایش می دهد.

با حمایت قوانین، پذیرش صورتحساب الکترونیک ابری وب توسط دولت‌ها، انجام تجارت با بخش عمومی را آسان‌تر می‌کند و به جذب صورت‌حساب الکترونیکی در تراکنش‌های بین کسب‌وکار کمک می‌کند.

سه مزیت اصلی انتقال به صورتحساب الکترونیک ابری

مزایای جایگزینی فاکتورهای کاغذی با فاکتورهای الکترونیکی در سه مرحله اصلی قابل دستیابی است. جایگزین کردن برنامه صورتحساب الکترونیک با فاکتورهای کاغذی امکان آرشیو سازماندهی شده را فراهم می کند.

حذف کار دستی وارد کردن اطلاعات فاکتور در یک سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک وب.

کاهش خطای انسانی در ثبت اطلاعات و داده ها.

صرفه جویی قابل توجه در هزینه های چاپ، پست، مسیریابی و بایگانی درون اداری و همچنین منابع انسانی.

بیشتر بخوانید: مزایای صورتحساب الکترونیکی

مزایای نرم افزار ارسال صورتحساب برای بخش عمومی

پذیرش صورتحساب الکترونیکی در بخش عمومی می تواند کمک های مختلفی به رفاه اقتصادی داشته باشد:

به اولویت های سیاست عمومی مانند کاهش کسری بخش عمومی، شفافیت مالی و ارتقای توسعه پایدار کمک می کند.

این به طور خاص به کاهش هزینه و کارایی بخش عمومی کمک می کند.

مزایایی را برای تامین کنندگان بخش خصوصی فراهم می کند.

فرصت هایی را برای بخش دولتی ایجاد می کند تا به عنوان کاتالیزوری برای پذیرش گسترده تر فرآیندهای دیجیتالی مشترک با بخش خصوصی عمل کند.

کاربردهای نوآورانه صدور صورتحساب الکترونیک

استفاده از برنامه مدیریت صورتحساب الکترونیک ابری مانند پرشین فرآیند تجاری را ساده می کند. چرا که نیاز به مداخله دستی و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد. سیاست صدور صورتحساب الکترونیک با هدف ایجاد محیطی مناسب برای پذیرش فناوری‌های جدید و رویکردهای نوآورانه است.

این تلاش به دنبال توانمندسازی شرکت ها برای تبدیل شدن به رهبران نوآوری در سطح جهانی است. به عنوان مثال، فاکتورهای الکترونیکی می توانند به طور خودکار فیلدهای داده را پر کنند، گزارش انطباق را ساده کرده و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را تسهیل می کنند. اتوماسیون برنامه مودیان نه تنها بار اداری را کاهش می دهد، بلکه کارایی حاکمیت را نیز افزایش می دهد. به ویژه شرکت های کوچک و متوسط ​​از کاهش هزینه های اداری سود می برند و در نتیجه رقابت پذیری آنها را در بازار واحد تقویت می کنند.

بیشتر بخوانید: برنامه حضور و غیاب

صورتحساب الکترونیک ابری وب رایگان؛ مستندات

مزایای کاربرد سامانه ارسال صورتحساب وب برای بخش خصوصی

صورتحساب الکترونیکی می تواند به عنوان یک لایه پایه برای سایر برنامه های کاربردی نوآورانه استفاده شود. که هم برای بخش عمومی و هم برای بخش خصوصی مفید است. کاربردهای زیر به عنوان مزایای اصلی برای شرکت ها شناسایی شده است:

گزارش انطباق خودکار:

از فاکتورهای الکترونیکی می توان برای جمع آوری و ارسال خودکار اظهارنامه های مالیات بر ارزش افزوده و اظهارنامه های گمرکی استفاده کرد. علاوه بر این، شرکت‌ها یا بخش‌هایی که مشمول قوانین ESG (محیط‌زیست، اجتماعی و حکمرانی) هستند، می‌توانند از داده‌های صورت‌حساب الکترونیکی برای خودکار کردن گزارش پایداری خود استفاده کنند.

دسترسی آسان تر به امور مالی:

صورتحساب الکترونیکی ادغام بهتر راه حل های پرداخت دیجیتال را تسهیل می کند و اجازه می دهد تا سطح بالایی از شفافیت و امنیت را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اصلاح صورتحساب الکترونیک رایگان در سامانه مودیان پرشین

مزایای کاربرد نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری برای دولت

موارد زیر نمونه هایی از مزایای برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک برای بخش دولتی هستند:

اطلاعات شفاف در مورد درآمد:

اطلاعات موجود در برنامه صورتحساب‌ الکترونیکی می‌تواند نظارت بهتری بر درآمد ارائه دهد. این می تواند به مقامات دولتی کمک کند تا بودجه و سیاست مالی خود را برنامه ریزی کنند.

محاسبات مالیاتی دقیق:

مقامات مالیاتی می توانند از صورتحساب الکترونیکی به عنوان لایه پایه برای محاسبات مالیاتی استفاده کنند. نرم افزار صورتحساب الکترونیک سیستمی بسیار کارآمد برای محاسبه دقیق موارد مالیاتی است.

تشخیص تقلب:

از آنجایی که صورتحساب‌های الکترونیکی دقیق‌ترین مجموعه داده‌های تراکنش‌های اقتصادی هستند، می‌توان از آنها برای شناسایی خودکار تقلب استفاده کرد.

فهرست صرفه جویی در هزینه های صورتحساب الکترونیکی کلیدی

لیست زیر نمای کلی از نوع هزینه ای را ارائه می دهد که می توان در مراحل مختلف پردازش و با استفاده از برنامه صورتحساب الکترونیک ابری وب که در بالا توضیح داده شد، صرفه جویی کرد.

مخارج کاغذ

هزینه های چاپ

مخارج پست

کنترل دستی هنگام ارسال یا دریافت

بررسی و تایید فاکتورها

ادغام برنامه با سیستم های ERP

کاهش خطا در ورود و ثبت اطلاعات مالیاتی

بایگانی، جابجایی و ذخیره سازی

حسابداری و گزارش انطباق

بیشتر بخوانید: نرم افزار مدیریت سهام ، نرم افزار حضور و غیاب

نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک

روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم

مفتخریم که سامانه ارسال الکترونیک صورتحساب را در اختیار شما قرار دهیم. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.

تماس با پرشین سیستم

برای اطلاعات بیشتر با شرکت ما تماس بگیرید

Image-HasTech