سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک پرشین و ۱۱ دلیل استفاده از این برنامه
سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک پرشین و ۱۱ دلیل استفاده از این برنامه
روزانه کسبوکارهای بیشتری از سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک پرشین استقبال میکنند و به جای استفاده از صورتحسابهای کاغذی سنتی، ارسال و دریافت صورتحسابها را به صورت الکترونیکی انتخاب میکنند.
کارکرد سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک پرشین
متأسفانه، صورتحساب سنتی مبتنی بر کاغذ می تواند سازماندهی و دسترسی به سوابق را چالش برانگیز کند. آنها به فضای ذخیره سازی فیزیکی نیاز دارند، بنابراین باید روی کابینت ها، قفسه ها یا اتاق های اختصاصی بایگانی سرمایه گذاری کنید. حتی با وجود این موارد، با افزایش تعداد فاکتورها، ذخیره سوابق کاغذی می تواند دشوار شود. اسناد فیزیکی نیز مستعد آسیب ناشی از آتش، آب یا سایش عمومی هستند. بازیابی فاکتور نیز می تواند کند و دشوار باشد، به خصوص اگر فاکتورها به درستی سازماندهی نشده باشند.
برنامه صورتحساب الکترونیکی پرشین فرآیند نگهداری سوابق و مدیریت داده ها را ساده می کند. از آنجایی که فاکتورها به صورت دیجیتال ذخیره می شوند، نیازی به فضای ذخیره سازی فیزیکی نیست.
نکات مهم سامانه صورت حساب الکترونیک پرشین
مهمترین دلایل استفاده از سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک پرشین عبارتند از:
انطباق با مقررات را بهبود می بخشد
یکی از مهمترین دلایل اتخاذ برنامه صورتحساب الکترونیکی پرشین، انطباق با الزامات فعلی و آتی صورتحساب الکترونیکی است. صدور صورتحساب الکترونیکی هنوز برای تراکنشهای بین کسبوکار اجباری نیست. اما احتمالاً این روند به زودی تغییر خواهد کرد.
پذیرش صورتحساب الکترونیکی اکنون به شما کمک میکند تا برای دستورات صورتحساب الکترونیکی B2B آینده آماده شوید و تضمین میکند که در زمان فرا رسیدن زمان، از آن پیروی خواهید کرد. علاوه بر این، با دانستن مزایای صورتحساب الکترونیکی، بسیاری از کسبوکارها از پیمانکاران و تأمینکنندگان خود میخواهند که از صورتحسابهای الکترونیکی استفاده کنند. بنابراین، انتظار برای پذیرش صورتحسابهای الکترونیکی میتواند فرصتهای تجاری را از دست بدهید.
به جلوگیری از مجازات کمک می کند
پذیرش سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک پرشین به کسبوکارها کمک میکند تا از جریمههای احتمالی و خطرات قانونی ناشی از عدم انطباق با الزامات مربوط به صورتحساب الکترونیکی اجتناب کنند.
به عنوان مثال، مشاغلی که به دلیل اشتباهات صورتحساب، کل مبالغ را به اشتباه در اظهارنامه مالیاتی خود گزارش میدهند، میتوانند با جریمههای مربوط به صحت مواجه شوند. اما با صورتحساب الکترونیکی پرشین، میتوانید به راحتی فاکتورهای دقیقی برای گزارشهای مالیاتی ایجاد کنید و احتمال مغایرتهایی را که میتواند باعث جریمهها شود، به حداقل میرساند. سامانه صورتحساب الکترونیکی پرشین همچنین میتواند به شما کمک کند تا از مقررات صورتحساب خاص صنعت پیروی و از جریمههای مربوط به عدم انطباق اجتناب کنید.
بیشتر بخوانید: ارسال صورتحساب الکترونیک؛ تاثیر بر مدیریت جریان نقدی
در زمان صرفه جویی می کند
یکی از بزرگترین دلایل اتخاذ سامانه ارسال صورتحساب الکترونیکی پرشین این است که فرآیند صورتحساب سریعتر و کارآمدتر را ارائه می دهد. پردازش فاکتورهای کاغذی معمولی شامل کارهای دستی زیادی است. به عنوان مثال، شما باید فاکتور را تایپ کنید، آن را چاپ کنید و به یک سرویس پستی ببرید تا پست شود. سپس، یک روز یا بیشتر طول می کشد تا به مقصد برسد. نیازی به گفتن نیست که این مراحل دستی زمان ارزشمند شما را مصرف می کنند.
برنامه صدور صورتحساب الکترونیکی پرشین این فرآیندها را ساده می کند و زمان صرف شده برای کارهای اداری را کاهش می دهد. تنها با چند کلیک می توانید فاکتور الکترونیکی خود را از طریق ایمیل ارسال کنید.
خطا در فاکتورها را کاهش می دهد
نرم افزار صورت حساب الکترونیکی پرشین نیاز به فرآیندهای دستی را کاهش می دهد. و این خطر خطاهای انسانی را که اغلب فرآیندهای دستی را آزار می دهد، از بین می برد. بنابراین، صورتحساب الکترونیکی پرشین به اطمینان از صحت فاکتورها قبل از ارسال یا پردازش کمک میکند. این سیستم از فناوریهای استخراج دادهها برای ثبت و وارد کردن خودکار جزئیات فاکتور استفاده میکند و ورود دادهها و ریسکهای مرتبط را به حداقل میرساند.
سیستم صورتحساب الکترونیکی پرشین محاسبات خودکار را برای مجموع فاکتورها، مالیات ها و تخفیف ها انجام می دهد و خطاهای محاسبات دستی را کاهش می دهند. این سیستم همچنین دارای قوانین اعتبارسنجی داخلی است که قبل از پردازش، مغایرت ها و ناهماهنگی های داده های فاکتور را بررسی می کند.
هزینه صورتحساب را کاهش می دهد
صورتحساب الکترونیکی هزینه های مختلف مربوط به فاکتورهای سنتی مبتنی بر کاغذ را حذف می کند. بر خلاف فاکتورهای کاغذی، فاکتورهای الکترونیکی نیازی به کاغذ فیزیکی، چاپ یا هزینه پستی ندارند. بنابراین، پذیرش صورتحساب الکترونیکی منجر به صرفه جویی در کاغذ، لوازم چاپ، تعمیر و نگهداری چاپگر و هزینه های پستی می شود. همچنین فاکتورهای الکترونیکی نیازی به فضای ذخیره سازی فیزیکی ندارند و در هزینه های تهیه کابینت بایگانی، سیستم های مدیریت اسناد و اتاق های ذخیره سازی صرفه جویی می کنند.
تحقیقات نشان می دهد که صورتحساب الکترونیکی می تواند حدود ۶۰ تا ۸۰ درصد از هزینه های صورتحساب سنتی را در یک کسب و کار صرفه جویی کند. با گذشت زمان، این صرفه جویی در هزینه ها می تواند قابل توجه باشد و نتیجه کسب و کار را افزایش دهد.
منجر به چرخه پرداخت سریعتر می شود
فاکتورهای الکترونیکی با تسریع در فرآیند صدور صورتحساب و کاهش خطاها به شما کمک می کنند تا سریعتر پرداخت کنید. به یاد داشته باشید که فاکتورهای الکترونیکی به صورت آنی تحویل داده می شوند. علاوه بر تحویل سریعتر، برخی از سیستم های صورتحساب الکترونیکی دارای ویژگی هایی مانند یادآوری خودکار و گردش کار تایید هستند. با این موارد، فاکتورهای شما می توانند زودتر پردازش شوند که منجر به پرداخت سریعتر می شود.
همچنین رفع خطا در فرآیند فاکتور منجر به پرداخت سریعتر می شود. اشتباهات در صورتحسابها منجر به اختلاف یا درخواستهای شفافسازی میشود و پردازش پرداخت را طولانیتر میکند. از آنجایی که صورتحساب الکترونیکی خطاها را کاهش میدهد، اختلافات یا درخواستهای کمتری برای شفافسازی وجود خواهد داشت که منجر به پردازش پرداخت سریعتر میشود.
سامانه صورتحساب الکترونیکی پرشین نه تنها به شما کمک می کند تا سریعتر پرداخت کنید، بلکه جریان نقدی قابل پیش بینی تری به شما می دهد. دانستن این موضوع به شما کمک می کند برنامه ریزی مالی و نقدینگی خود را بهتر مدیریت کنید.
با سیستم های ERP یکپارچه می شود
بر خلاف فاکتورهای سنتی مبتنی بر کاغذ، سامانه صورتحساب الکترونیکی پرشین با ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) و سیستم های مالی موجود یکپارچه می شود. این ادغام با ایجاد امکان انتقال خودکار داده ها بین سیستم ها، دقت داده ها و کارایی عملیاتی را بیشتر افزایش می دهد. بنابراین، اتخاذ راهحلهای صورتحساب الکترونیکی و استفاده از این ادغامها میتواند به کسبوکارها کمک کند تا گردشهای کاری کارآمدی ایجاد کنند که از عملیات کلی کسبوکار آنها پشتیبانی میکند.
بیشتر بخوانید: صورتحساب الکترونیک چه مشکلاتی را حل کرده است؟
حفظ سوابق و مدیریت داده ها را بهبود می بخشد
صورتحساب الکترونیکی نگهداری و مدیریت سوابق را ساده می کند. زیرا تمام فاکتورهای شما را در قالب دیجیتال ذخیره می کند. ثبت سوابق موثر (از جمله سوابق صورتحساب) برای مدیریت امور مالی کسب و کار و آمادگی برای فصل مالیات ضروری است.
علاوه بر این، حفظ سوابق صورتحساب یک انتخاب نیست. این بدان معناست که وقتی یک فاکتور الکترونیکی صادر می کنید، باید فاکتور و هر سند پشتیبان آن را حداقل به مدت هفت سال نگه دارید. حتی با وجود این موارد، با افزایش تعداد فاکتورها، ذخیره سوابق کاغذی می تواند دشوار شود.
صورتحساب الکترونیکی فرآیند نگهداری سوابق و مدیریت داده ها را ساده می کند. از آنجایی که فاکتورها به صورت دیجیتال ذخیره می شوند، نیازی به فضای ذخیره سازی فیزیکی نیست. داده ها را می توان پشتیبان گیری، در فضای ابری ذخیره و از حفظ سوابق حتی در صورت بروز فاجعه اطمینان حاصل کرد. بازیابی یک فاکتور خاص نیز آسان است. با جستجوی کلمات کلیدی خاص و تسهیل حسابرسی و بررسی های مالی، می توانید فوراً هر فاکتوری را فراخوانی کنید.
امنیت را افزایش می دهد
بر خلاف صورتحسابهای کاغذی، فاکتورهای الکترونیکی در برابر گم شدن، سرقت یا دستکاری آسیبپذیر نیستند و امنیت بهتر و پیشگیری از کلاهبرداری را ارائه میدهند. سیستم صورتحساب الکترونیکی پرشین همچنین ویژگی های امنیتی پیشرفته ای را ارائه می دهند که از سوابق دیجیتال محافظت می کند.
به عنوان مثال، سیستم از پروتکل های رمزگذاری برای محافظت از داده های فاکتور استفاده می کند. زیرا فاکتورها از طریق اینترنت منتقل می شوند. بنابراین، حتی اگر فاکتور رهگیری شود، قابل خواندن نیست و نمی توان از داده های آن سوء استفاده کرد.
اثرات زیست محیطی کمتری دارد
اتخاذ صورتحساب الکترونیکی پرشین استفاده از کاغذ را کاهش می دهد و در نتیجه اثرات زیست محیطی مرتبط با تولید کاغذ را کاهش و همچنین زباله های اداری را که به محل دفن زباله می رسد کاهش می دهد.
بنابراین، اتخاذ صورتحساب الکترونیکی پرشین می تواند شهرت شرکت شما را به عنوان یک سازمان آگاه از محیط زیست افزایش دهد. این می تواند به شما کمک کند که واجد شرایط دریافت کمک های مالی کسب و کار سبز شوید که مشوق های مالی را برای مشاغلی که شیوه های سازگار با محیط زیست را اجرا می کنند فراهم می کند.
روابط با مشتری را بهبود می بخشد
صورتحساب الکترونیکی پرشین فرآیندهای صورتحساب سریع، دقیق و سازماندهی شده را فراهم می کند. این به خوبی بر حرفه ای بودن کلی شما منعکس می شود و رضایت مشتری را افزایش می دهد. پلتفرم صورتحساب الکترونیک پرشین از فرمت های استاندارد شده استفاده می کند که ثبات در ارائه اطلاعات فاکتور را تضمین می کند. این منجر به فاکتورهای واضح و منظم می شود که به مشتریان کمک می کند به راحتی هزینه ها را درک کنند و منجر به سردرگمی کمتر و نیاز به استعلام های بعدی می شود.
بیشتر بخوانید: بهترین برنامه مدیریت سهام
روابط عمومی هلدینگ پرشین سیستم
مفتخریم که نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان را در اختیار شما قرار دهیم. با کلیک بر روی هر کدام از گزینه های زیر به صفحه اصلی سامانه مودیان پرشین وارد شوید. برای دریافت برنامه با ما تماس بگیرید.
نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک
برنامه ارسال صورتحساب الکترونیک
سامانه ارسال صورتحساب الکترونیک
سیستم ارسال صورتحساب الکترونیک
نرم افزار ارسال صورتحساب الکترونیک ابری
اتوماسیون ارسال صورتحساب الکترونیک ابری
سامانه صورتحساب الکترونیک ابری
ابطال الکترونیک صورتحساب رایگان
صدور صورتحساب الکترونیک رایگان